Presentació del llibre Històries de seminari a la seu provisional del Casino Menestral de Figueres (19 h). A l’acte hi participaran el filòleg i historiador Joan Ferrerós; l’autor, Josep Valls, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació del llibre Corones de roure a la Biblioteca Carles Fontserè de Porqueres (18 h). A l’acte hi participaran l’autor del llibre, Xavi Xargay, i la filòloga Isabel Roura.
Presentació del llibre Corones de roure al Restaurant La Trobada de Crespià (18 h). A l’acte hi participaran l’alcalde de Crespià, Francesc Xavier Quer; l’autor del llibre, Xavi Xargay, i el mestre i geògraf Pere Llorens.
Presentació del llibre El meu paradís d’Adri a la Biblioteca Miquel Martí i Pol de Sant Gregori (19 h). A l’acte hi participaran l’autor, Pius Pujades, i la dinamitzadora cultural, Carme Gubau.
Presentació del llibre Històries de seminari a la sala annexa de la Biblioteca Josep M. de Garganta de Sant Feliu de Pallerols (19 h). A l’acte hi participaran el mossèn Jesús Calm; l’autor, Josep Valls, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació del llibre Sense mans pel camí fondo a les barraques de s’Alguer Petit de Palamós (11:30 h). A l’acte hi participaran l’autora, Mar Camps, i la periodista Paula Núñez.
Presentació del llibre Pep Sau. La mirada serena a l’era de Can Jordà de Santa Pau (19 h). A l’acte hi participaran l’alcaldessa de Santa Pau, Cristina Capó; el responsable de Patrimoni Natural del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, Emili Bassols, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació de la revista Alberes (nº 33, De pares a fills) a la Sala Municipal de Bàscara (12:30 h). A l’acte hi participaran l’alcalde de Bàscara, Narcís Saurina; els veïns del poble Àngels Teixidor, Toni Fernández i Joan Sayeres; l’historiador i col·laborador de la revista, Antoni Egea, i la directora de la publicació, Roser Bech. La presentació s’acabarà amb un vermut.
Presentació del llibre El Mataró de Cuyàs a la Llibreria Saltamartí de Badalona (19 h). A l’acte hi participaran el periodista Iu Forn i la curadora del llibre, Neus Pinart.
Presentació del llibre Sense mans pel camí fondo al Coro de Sarrià de Ter (19 h). A l’acte hi participaran l’autora, Mar Camps; el divulgador local Josep Maria Sansalvador, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació de la revista Les Garrotxes (nº 35, Plantes i remeis) a Sant Aniol d’Aguja (11 h). L’acte constarà d’una caminada des de Sadernes fins al refugi de Sant Aniol, amb la col·laboració dels Amics de Sant Aniol d’Aguja.