
Presentació de la revista Alberes (núm. 35, Càmpings i campistes) a la Sala Meifrèn de la Societat l’Amistat de Cadaqués (19:00 h). Amb la participació del cadaquesenc Pere Vehí i de la directora de la publicació, Roser Bech.
Presentació de la revista Gavarres (núm. 49, Plantes i remeis) a la Sala Fontova de Calonge (19:00 h). Hi participaran el col·laborador de la revista, Albert Vilar, i el director de la publicació, Josep Pastells.
Presentació del llibre Esquelles al Parc de Les Llosses (18:30 h). Amb la participació de la veterinària i ramadera Imma Puigcorbé, i l’autor del llibre, Jordi Nierga.
Presentació del llibre Converses de sobretaula al Motel als jardins de l’església del Port de la Selva (19:00 h). Hi participaran els autors del llibre, Joan Armangué i Xavier Febrés, i el polític i advocat Miquel Roca i Junyent.
Presentació de la revista Garona-Nogueres (número 10, Pobles buits) a la Plaça Anna Maria Janer de Talarn (20:00 h). Amb la participació de l’alcalde de Talarn, Àlex Garcia; el col·laborador de la revista, Carles Barrull, i el director de la publicació, Guillem Lluch.
Presentació del llibre Converses de sobretaula al Motel a la Societat l’Amistat de Cadaqués (19:00 h). Hi participaran els autors del llibre, Joan Armangué i Xavier Febrés, i l’activista cultural Pere Vehí.
Presentació de la revista Gavarres (núm. 49, Plantes i remeis) a l’exterior de l’Espai Medes, al costat de la porta d’entrada (19:00 h), de l’Estartit. Hi participaran el topògraf i meteoròleg autodidacte, Josep Pascual; els col·laboradors de la revista, Adrià Pujol i Eloi Madrià, i el director de la publicació, Josep Pastells.
Presentació del llibre Roques i baumes viscudes al Museu-Centre d’Interpretació de la Vall de Lord a Sant Llorenç de Morunys (18 h). Hi participarà l’autor del llibre, Ernest Costa i Savoia, i l’arquitecte Francesc Regàs.
Presentació del llibre Converses de sobretaula al Motel al Castell de Sant Ferran de Figueres (19:00 h). Hi participaran els autors del llibre, Joan Armangué i Xavier Febrés, i el periodista Santi Coll.
Presentació del llibre Converses de sobretaula al Motel a Can Laporta de La Jonquera (19:00 h). Hi participaran els autors del llibre, Joan Armangué i Xavier Febrés, i l’exalcalde de la Jonquera Jordi Cabezas.
Presentació del llibre Converses de sobretaula al Motel al Centre d’Estudis del Baix Fluvià de Torroella de Fluvià (19:00 h). Hi participaran els autors del llibre, Joan Armangué i Xavier Febrés, i la periodista Anna Teixidor.
Presentació del llibre Esquelles a Can Pastoret de Molló (16:00 h). Amb la participació del ramader de Can Pastoret, Guillem Pastoret; l’autor del llibre, Jordi Nierga, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació del llibre Els Rahola, una saga infinita a la Biblioteca Carles Rahola de Girona (18:30 h). Hi participaran l’historiador Joaquim Nadal; l’autor del llibre, Xavier Febrés, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació del llibre Entre el comiat i la vida al Centre Cultural de Ca la Neus d’Aiguaviva (19:00 h). Hi participaran l’alcalde d’Aiguaviva, Josep Pinsach; l’autora del llibre, Fina Mulà, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació i passejada amb la revista Alberes a Sant Pere Pescador. Ruta i participants pendent de confirmar.
Presentació del llibre Memòries d’un capellà apòstata a l’escenari 3 de La Setmana del Llibre en Català de Barcelona (12:15 h). En el marc de l’acticitat ‘Personatges fascinants III: Zenòbia Camprubí i Joan Vinyes, el capellà apòstata’, moderat per la directora de la revista Sàpines, Clàudia Pujol, i amb la participació de l’editor i fill de Joan Vinyes, Josep Maria Vinyes, i Francesc Galí, autor de ‘Zenòbia Camprubí i els secrets de Cala Montjoi’.
Presentació del llibre Els Rahola, una saga infinita a la Biblioteca Jaume Vicens Vives de Roses (19:00 h). Hi participaran l’autor del llibre, Xavier Febrés, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació del llibre Entre el comiat i la vida a l’Edifici Fleming (Hospital de Palamós) de Palamós (15:15 h). Hi participaran l’autora del llibre, Fina Mulà; la coordinadora de llevadores, Yolanda Casabella, i la supervisora de la 5a planta de l’Hospital, on hi ha els serveis de ginecologia i obstetrícia, Carol Cruz.
Presentació del llibre Entre el comiat i la vida a l’Hospital de Campdevànol (18:00 h). Participants pendent de confirmar.
Presentació del llibre El crim de Can Patorra a la Llibreria 22 de Girona (18:00 h). Amb la participació de l’autor del llibre, Francesc Cruanyes; l’escriptor i professor Xavier Pla; la professora i escriptora Marta Pasqual, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació del llibre El crim de Can Patorra a la Llibreria 22 de Girona (18:00 h). Amb la participació de l’autor del llibre, Francesc Cruanyes; l’escriptor i professor Xavier Pla; la professora i escriptora Marta Pasqual, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació del llibre El crim de Can Patorra al Cercle Sport Figuerenc de Figueres (19:00 h). Amb la participació de l’autor del llibre, Francesc Cruanyes; la periodista Anna Teixidor; el metge forense Narcís Bardalet, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació del llibre El crim de Can Patorra en el marc de la Festa de la Gent Gran de Maià de Montcal (12:00 h), a l’edifici de les antigues escoles. Amb la participació de l’autor del llibre, Francesc Cruanyes; l’exalcaldessa de Beuda, Anna Vayreda, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.
Presentació del llibre El crim de Can Patorra a la Llibreria Ona de Barcelona (19:00 h). Amb la participació de l’autor del llibre, Francesc Cruanyes; el periodista i escriptor, Pere Cullell; la jusrista i advocada Magda Oranich, i el director d’Editorial Gavarres, Àngel Madrià.